fredag 5 juni 2009

Reagarn räknas inte!


Undrar om den regeln gäller när man har köpt en hel säck med garn, hmm. Alla påtänkta projekt ska jag iofs ge bort så... man var ju tvungen att passa på innan den 1 juni, 40% rea på Drops garner är nästan för bra för att vara sant.
3 babyprojekt ska det bli, lär gå rackarns fort med Eskimo. Eftersom att jag ligger efter med bloggandet så är jag faktiskt nästan klar med projekt No. 1 från påsen. En liten kofta och mössa i samma färg som Storprojekt No. 2, gulligt värre till en liten tjej. 
Inte helt nöjd med att det blev blått och ljusgrå/grön till killen och mörkrosa till tjejen, men de var nog de finaste färgerna - hade beslutsångest i säkert 30min innan jag bestämde mig. Helt hopplös som vanligt.
Inköpet firades enligt tradition med lite vin :-)

Inga kommentarer: