onsdag 6 maj 2009

Du skall inga andra gudar hava jämte Debbie Bliss


Jag lider alla helvetes kval just nu över ett riktigt I-landsproblem.
Med vetskapen om att jag har alldeles NOG med garn hemma så sitter jag och biter lite nervöst på vänstertummen och funderar på om jag ska slå till på garn till koft/väst-saken ovanför från Debbie Bliss. Den är stickad i hennes garn "Como" men med lite kalkylering kan man byta det mot favoriten "Eskimo". (Jag har såklart redan fylleräknat på det.)
Eskimo är på 40% rea för 17 kronor nystanet och jag borde inte men jag kan nog inte låta bli.
Jag försöker intala mig själv att jag tänker ekonomiskt här trots att jag sent igår smsade Sara med texten:
"Jag är en sjuk, sjuk människa!"
Ni anar inte hur många undanflykter jag egentligen kan trolla fram när det gäller garn...
Ps.
Sara, tillsammans är man mindre ensam? Du kan få gömma ev garn hos mig.

Inga kommentarer: